Lördag den 19 november - Hoppning - Valle

Hoppning som sagt och ni som känner mig och följer denna blogg som inte blir uppdaterad i jämna mellanrum utan mer sällan om många inlägg på en gång, vet att jag har lagt hindren på hyllan och fick idag Valle och jag hade allra helst velat ha Foxen då jag ska tävla honom imorgon på klubbmästerskapet. 
 
Jaja, jag satt upp på Valle och var bara med på travbommarna och sen fick jag skritta omkring en bra stund tills de andra hade hoppat sina språng.
 
Under tiden jag skrittade så jobbade jag Valle i diverse rörelser. Tycker inte att det är så kul att bara stå still och ttta på när de andra hoppar men vad ska man göra när hjärnspökena har sammanträde på huvudkontoret varje gång jag ska försöka mig på att hoppa. Lika bra att låta bli för jag vill absolut inte riskera att trilla av och skada mig igen.... ( Har redan trillat av tillräckligt och skadat mig så det räcker nu. Säkrare med dressyr....) Det var visserligen inte högt men jag är för osäker nu för att kunna känna glädje i hoppningen. Undrar när gruppen blir hoppfri....
 
En nöjd och glad Valle efter lektionen
 
 

Kommentera här: