Nu är jag på G igen!! :) :)

 Efter att ha haft ett helt år av en massa trubbel med lite av varje så är jag äntligen på G igen med allt vad träning heter.
 
Igår den 5:e juni var jag på Svensons hälsocenter och tränade för första gången sedan i november 2012 och jag var igång i ca 1½ timme och det kände helt kanon.  Har dock tränat ett tag hos sjukgymast innan. Kommer dock att träna både hos sjukgymnasten OCH Svensons parallellt då jag har Svensons som "reserv" när jag inte 
kan komma ifrån på jobbet för att träna.
 
 
Nu tänkte jag göra ett tufft test med kroppastollen; igår som sagt ett pass på Svensons, idag ett ridpass som stallvärd, imorgon nytt pass på Svensons då sjukgymnastens gym är stängt och lördag nytt ridpass (ordinarie) och på söndag är det tänkt att jag skulle vara träningfri så kroppen får vila och på måndag nytt pass hos sjukgymnasten. 
 
Funkar detta så tänkte jag träna så här under sommaren med gym-fria dagar då jag rider kvällskurser i dressyr på ridhuset.
 
Skriver om hur det har gått i slutet av denna veckan (hoppas jag iaf) Är skitkul att ha kommit så här långt nu :) Kommer unnder sommaren att vara hästvakt till två hästar i olika perioder så då kan det bli att jag skippar några träningspass om jag inte kan ta det under dagtid när det inte är så mycket att göra på jobbet... Det återstår att se....

Kommentera här: