Efter 4 pass på 4 dagar....

så känns det ändå ganska piggt i kroppen men lite stel i ryggen men det får jag skylla mig själv då jag skippade/hoppade över stretchingen efter ridpasset igår... hmmm skärpning!! Får stretcha sen när jag blivit lite varm i musklerna...

Igår efter att jag kommit hem från stallet och duschat, la jag mig i tv-soffan och stensomnade. Sov i ca 3½ - 4 timmar. Då är man verkligen trött och ändå kunde jag somna någorlunda i "vanlig" tid som tyvärr brukar vara runt 23 - midnatt varje kväll... Måste skärpa mig....

På det stora hela så kändes det helt okej med att träna så pass här många pass på en och samma vecka. Om det är något jag bör/måste förändra är att jag måste gå och lägga mig tidigare så att kroppen får den vila som den behöver.....

 



 
 
 
Valle
 
 
Topzy
 
 

Kommentera här: