Bussfri dag?!?

Jag, inte åka buss på en hel dag?!? Låter ju inte klokt men så är det faktiskt... 
 
Allt började med att jag stod och väntade på bussen i morse på hållplatsen utanför huset där jag bor. Väntade och väntade och väntade, ingen buss kom så jag tänkte att jag får väl gå ner till jobbet istället....
 
Efter jobbet så tänkte jag att om jag går till gymmet (Svensons hälsocenter) så har jag uppvärmningen klar ;)  Bytte om till träningskläder på jobbet och sedan var det bara att traska iväg när allt var klart. 
 
Gick igenom samma pass igen som jag gjorde i förrgår. Vissa övningar kändes till o med lättare idag än vad de gjorde i förrgår och andra övningar kändes tyngre...  Man kan ju inte ligga på topp jämt...
 
 
Efter gymmet så traskade jag iväg till storknallen och gjorde lite ärenden där och sedan tänkte jag att jag kan gå till resecentrum och ta buss därifrån. När jag kom dit så tänkte jag " -Har jag gått så här långt så kan jag faktiskt gå sista biten också!!" så jag gick sista biten hem oxå.
 
Känner mig lite tung i benen nu efter att ha varit hemma en stund... (konstigt, eller hur?) Bara att stretcha ut det innan jag kryper ner under täcket om en stund...
 
 
Imorgon lördag är det stallvärdsjobb och ett ridpass igen. Då har jag varit i farten i 4 dagar i rad. (onsd - gymmet, torsd - ridning, fredag - gymmet och lördag - gymmet) På söndag kommer jag att ge kroppen en välförtjänt vila....
 
 
 

Kommentera här: