Den 5 januari.......

Tanken var att jag inte skulle skrivit något inlägg idag då jag skulle iväg på släktmiddag.
 
Innan jag åkte iväg från stallet då jag var där tidigt i morse, redan strax efter 08.00 för att släppa ut hästarna och mocka. Givetvis var jag ju tvingad att prata lite med några vänner som skulle rida vid 9 så jag släppte ut L som första häst som först kl 08.30. Sedan var det V som fick komma ut samt två hästar till. 
 
Sedan mockning av V:s box och när jag var så gott som klar, kom en av mina vänner och sa att min favvohäst Diler skulle gå lektion och han är som några av er känner till ibland svår att sadla. En stund senare gick jag över till lektionsstallet för att se hur det går och det gick bra :) 
 
Precis när vi fick på tränset på honom så kom hans "bästa" kompis Salvador in i stallet och då fick Diler gå direkt ut i manegen då dessa två pojkar har boxarna mitt emot varandra. Knäppa nosgrimma mm fick göras i manegen istället. 
 
Diler, min favorithäst i stallet. 
 
 
Salvador (är den hästen som tittar upp längst fram)
 
Sedan tillbaka till medlemsstallet och mocka L:s box. Därefter fixa V:s frukost och kolla så att "mina" hästar har vatten i hagen... Kunde samtidigt inte låta bli att inte ta några foton till på dom. Även denna gången blev det ett fotomontage där den här gången båda hästarna kom med på samma montage.
Hoppas ni gillar det!!
 

Kommentera här: