Lad:s dagbok tisdag 17 december

Idag kom min skötare med två kompisar som ville se hur jag såg ut och de sa direkt att jag var jättesöt.... :) Min skötare sa då att hon varit vid mig en gång innan och då låg jag ner, jag märkte inget men jag blev visst fångad på bild... Fick samtidigt smaka på slickstenen med lakritssmak och burken var visst svår att få upp och jag var ivrig att komma åt slickstenen så jag försökte komma åt stenen ändå, vilket inte var så populärt hos min skötare....
 
Fick komma ut på uppbindningen i där det tidigare varit boxar och under tiden fick jag rent under hovarna i boxen, :)
När boxen var klar och min skötare skulle börja med mig så kom det en kompis till min skötare och sedan när vi var klara så gick vi ut till lilla manegen för en promenad. Självfallet ville jag springa lös där men i och med att vi hade en kompis med oss så då fick jag inte det.... :( Det var inte så dumt ändå att gå på promenad, för då kunde jag gå bakom min skötare och buffa lite på ryggen,
 
Får se vad vi hittar på imorgon....
 
Här ligger jag och sover
 
 
 

Kommentera här: