Äntligen......!!

har jag kunnat komma igång med träningen på Svensons hälsocenter igen :) Har varit sjuk under så gott som hela december med förkylning och en hosta som inte ville avta med segt slem i halsen. Hostan är inte helt borta än men nu har jag inte ont av den på samma sätt som tidigare.

Efter första passet i måndags så kände jag ingen skillnad med hostan varken före eller efter passet och det var ju kanonbra :) Hade en vilodag på tisdagen och på onsdagen, dvs igår, så var det dax för ett nytt pass igen. Jättekul att träffa mina träningskompisar igen.

Idag har jag träningsvärk i bröstmusklerna, hade jag sånna?!? och lite i baksidan av överarmarna. Det är väl triceps de heter, är kass på namnen på musklerna i kroppastollen. Just nu när jag skriver detta så är jag lite stel i ryggen oxå men det blir nog bättre med det när jag kommer upp på hästryggen i övermorgon, lördag. :)

I övrigt så har jag inte kännt något träningsvärk alls, vilket är väldigt positivt.


Det blir ju inte så många inlägg från gymmet men det är svårt att skriva efter varje pass för de ser likadana ut.

Ha det gott mina goa vänner!!

Kommentera här: