Torsdag 23/2: Besök på Eurohorse......

Idag torsdag var jag på Eurohorse, en av sveriges största ridsportsmässor som arrangeras i samband med Göteborg Horse Show. (GHS)

Var aldrig inne på tävlingarna för att jag bestämde mig bara för ngn vecka sedan att jag skulle åka dit. Då fanns det ju inga biljetter kvar (tror jag iaf, tyckte det inte var någon idé att gå in på "nätet" och kolla) men det gör inget för att jag har hållit på med tävlingar tre helger i rad och då var det bara skönt att inte ha någon till GHS.

Givetvis shoppade jag lite oxå och det blev som följer....


Ett par svarta helskodda ridbyxor från MyOne för endast 199kr samt pälsglans för 99kr (ej på bild)


På Börjes Tingsryd hittade jag följande:

Schabrak för 85kr



En långärmad funktionströja för 95kr från Kingston som blir perfekt rida i när det böjar bli för varmt med vanlig långärmad college-tröja och kallt för t-shirt.



Sedan plockade jag även med silikongummisnoddar att ha när man flätar manen och svansen på hästen. Ej på bild. Avslutningsvis på Börjes plockade jag med ett antal strumpor men så hittade jag en annan monter som oxå sålde strumpor. Här nedan en bild på alla...



Sedan plockade jag även med mig dagens GP och det senaste numret av Tidningen Ridsport. Lite reklam av varierande slag slank med oxå.

Var givetvis väldigt trött efter den här dagen.



Kommentera här: