Dressyrtävling på Borås Ridhus i oktober....

Den 16 oktober ska det vara en klubbtävling i dressyr. Den klass som jag tänkt rida är LB:3 som går på 20x60 bana. Det jag funderar på är om jag ska rida en eller två hästar på tävlingen. De jag funderar på är Jonna och Diler...... Eventuellt skulle jag kanske kunna rida en av dom i en LA-klass utom tävlan då man kan ha en programuppropare.... :) Detta är bara tankar och funderingar. Sedan hur det blir i slutändan, återstår att se... :)

Här nedan lite bilder och filmer på de två goa hästarna..... :)


Jonna i stallet inför lektionen den 27 augusti....



En stallbild med Diler får jag oxå ta med, från 14 augusti då det var första passet på terminen....



Avslutar detta inlägg med en film på vardera häst. Börjar med Jonna :)




Diler från terminens första lektion den 14 augusti

Kommentera gärna :)

Kommentera här: