Det var nu längesedan......

.....som jag skrev något på min blogg, så är det väl dax igen mina goa vänner?

Senast jag skrev så hade ridit ett pass och haft teori direkt efteråt (29/10).

Dagen efter var jag på stall Tokarp på dressyrtävling och kikade runt lite, min kamera fick jobba lite oxå :).

Sedan har även Borås Ridhus arragerat en av nordens största ponnytävlingar: Änglahoppet.

Vid lunchtid idag har jag mitt ordinarie dressyrpass i min dressyrspecial som jag får skriva om ikväll...

Nästa helg händer följande: ev. Happy hour (beror på om jag ändå måste jobba fredag), Lördag Clinic med Bo Jenå
och söndag: Klubbmästerskap i dressyr.


Alla dessa aktiviteter kommer i egna inlägg, detta var bara liten översikt över det som har hänt sedan sist....


Kommentarer:

1 Myran:

skriven

KUl att du skriver igen =)

2 Helen:

skriven

Det har varit lite mycket nu de senaste två veckorna så jag har inte orkat skriva fast jag hade tänkt det många gånger. Det är ju så tyvärr ibland...

Kommentera här: