Välkommen till min blogg!!

Hej på dig där ute i cyberspace!

Detta är min allra första blogg och jag hoppas att Ni kommer att trivas med den :)


Den här bloggen kommer att i första hand handla om mina hästaktiviteter på Tokarp
samt alla mina ridlektioner/kurser och dressyrtävlingar på klubbnivå på Borås Ridhus.
När det gäller lektionerna så kommer jag att beskriva de övningar vi rider på, vilket i
många fall kan vara intressanta att ta del av :)


Sedan kommer det även inlägg om gymträningen på Svensons hälsocenter här i Borås. Ett mycket bra gym som jag verkligen kan rekommendera varmt :) Dock inte lika ofta som med ridningen.

Något inlägg med något privat ämne kan oxå slinka in när man minst anar det :)


Är det något som Ni undrar över är Ni alltid lika välkomna att fråga, samt tips på att mitt bloggande
kan förbättras :)

Ni får väldigt gärna kommentera detta första inlägg om ni har några synpunkter.

Kommentarer:

1 Myran:

skriven

LÅter bra du! Mycket bilder och uppdatering vill vi ha ^^

2 Jonna:

skriven

Jättekul att du äntligen skaffat en blogg Helen! Ska bli roligt att läsa :)

3 Sandra:

skriven

Skoj! :D

4 Carina:

skriven

Vad kul :) Ser fram emot att läsa din blogg.

Kommentera här: