I dag börjar höstens ridtermin!

Som jag skrev igår så ska jag idag till stall Tokarp, ridskolan ute i Gånghester som ligger mitt i skogen. Perfekt att rida hos om man gillar uteritter. Vi ska ta hem hästarna från betet så det blir en härlig skrittrunda barbacka. :) Får se vilken häst jag ska rida, har önskat Lufsen som är en härlig Ardennerhäst på 170cm i mankhöjd så det är mycket häst att rida. :)

Imorgon är det först en full arbetsdag (nästan iaf) och sedan iväg till Borås Ridhus för en kvällskurs i dressyr. Som tur är ska vi "bara" rida ett pass för jag kommer väl att vara trött som en gnu när jag kommer dit... sedan är det samma sak på tisdag. :)

Ridskolan drar sedan igång nästa måndag den 8 augusti och för min del så är mitt första pass lördag den 12 augusti.

Kommer ett nytt inlägg senare med bilder från barbackaritten :)

Kommentera här: