Intesivdag dressyr imorgon!!

Igår efter att vi hade ridit klart och hästarna kommit ut på "efterbetet" så fick jag veta att det på torsdag skulle det ridas en intensivdag med endast 2 ryttare och jag blev genast sugen.

Fick ledigt från jobbet och jag kan vara med och rida. Vad glad jag blev när jag fick ledigheten godkänd :)

Häst på den här dagen har jag ingen aning om men önskvärt är ju Diler som gick så bra igår. Kika gärna på filmen från gårdagens pass då jag var mer än nöjd. Sedan finns ju även min "storfavorit" Jonna som jag tycker är väldigt trevlig att rida. Sedan finns det även några andra hästar som jag skulle kunna tänka mig att rida men det skulle bli för mycket att läsa om det...

Digtalkameran följer givetvis med till ridhuset även denna dag. Ska se om jag kan följa med till "efterbetet" och fota lite. Finns det ingen som kan följa med extra som kan ta "min" häst så får jag gå med till fots, annars så tar jag cykeln dit och tillbaka då det är skonsammare att cykla än att gå för min del men det funkar ändå bättre än jag trott när det gäller ridningen. :)

Kommentarer:

1 Amanda Nilsson:

skriven

sv: vad kul:D jo, jag går nog tillbaka till http://ryttaramanda.blogg.se :)

2 Myran:

skriven

Kul att det gick bra! :D Nu är priset satt till Träningshelgen också =)

Kommentera här: