Äntligen semester!!!

Efter att ha jobbat hela sommaren, utom två dagar ( när jag red intensivdagen och läkarbesöket i Göteborg) så är alla tillbaka igen på måndag den 22 augusti och då passar lilla jag på att ta en hel vecka ledigt.

Sedan är det oxå gott att vara ledig på fredagarna, när man vet att alla andra redan tagit ut sina dagar.


Veckan kommer jag att fylla med vila, ridning (även tävlingsridning i dressyr),  träning (helst minst 4 pass)  på Svensons hälsocenter (kan vara gott att träna på morgonen/förmiddagen då det är mindre "folk" i gymmet och då inte behöver vänta på träningsmaskinen ska bli ledig)  samt lite annat som behöver göras....




Lektionshäst på Borås Ridhus: Diler, börjar jag tycka om nu efter några ridpass.






Lektionshäst på Borås Ridhus: Jonna. Hon är min favorit nr 1




Avslutar dessa bilder med Stall Tokarps lektionshäst Mille som jag red hem från betet i år. Ska tävla honom i dressyr den 28 augusti med programmet LB:1. Ska försöka få denna ritt filmad för publicering här på bloggen :)

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Härlig blogg! :D

Kommentera här: